Beoordelingen
Gasten vertellen
Naseizoen prijs/kwaliteit TOP
Vriendelijk personeel ……zeggen toe dat er iemand komt maar aan het eind van de week is het jammer genoeg niet gelukt. Spijt ons zo , surprise ik ben er 2 wkn. Oeps dat hadden ze niet verwacht. Ook in week 2 geen oplossing of iemand gezien. Gezien de kostprijs prima.
Accommodatie is gewoon goed bedden redelijk douch en bad normaal. geen tot weinig last van lawaai. snel op de piste.
Gedateerd maar ruim appartement. We kregen met z&rsquon tweeën een zespersoons appartement. Wat je nodig hebt aan spullen, is aanwezig. Uitstekend voor een weekje wintersport.
Gedateerd maar ruim appartement. We kregen met z&rsquon tweeën een zespersoons appartement. Wat je nodig hebt aan spullen, is aanwezig. Uitstekend voor een weekje wintersport.
Prima appartement alleen was het matras veel te hard en de afzuigkap ontbrakHoewel de sneeuwcondities verre van goed waren hebben we een heerlijke vakantie gehad. Het gebied is echt een aanrader.
Prima appartement alleen was het matras veel te hard en de afzuigkap ontbrakHoewel de sneeuwcondities verre van goed waren hebben we een heerlijke vakantie gehad. Het gebied is echt een aanrader.
Vriendelijke receptionisten en klusjesman.Opmerkingen:We komen volgend jaar weer.
Vriendelijke receptionisten en klusjesman.Opmerkingen:We komen volgend jaar weer.
Wordt wel een beetje verouderd. Wordt weinig onderhoud gepleegd. Regelmatig tekort aan warm water.Opmerkingen:Ga zo door
Prima voor de prijsOpmerkingen:Jullie zijn een sympathieke organisatie. Klantvriendelijk.
Wordt wel een beetje verouderd. Wordt weinig onderhoud gepleegd. Regelmatig tekort aan warm water.Opmerkingen:Ga zo door
Prima voor de prijsOpmerkingen:Jullie zijn een sympathieke organisatie. Klantvriendelijk.
fijn dat er een overdekte parkeergarage bij zit. fijn dat er een gourmet-stel was toen de onze kapot was, wat we kosteloos mochten gebruiken -
fijn dat er een overdekte parkeergarage bij zit. fijn dat er een gourmet-stel was toen de onze kapot was, wat we kosteloos mochten gebruiken -
Goed familie skigebied of voor mensen die van weinig uitdaging houden.
Goed familie skigebied of voor mensen die van weinig uitdaging houden.
Misschien tot volgend jaar.
Misschien tot volgend jaar.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Goede prijs kwaliteit verhouding.
Heerlijke appartementen.Heerlijk. Goede Franse sfeer weinig Nederlanders (heerlijk) en fantastisch skigebied met goed skiers weinig ongelukken en goede skileraren
Heerlijke appartementen.Heerlijk. Goede Franse sfeer weinig Nederlanders (heerlijk) en fantastisch skigebied met goed skiers weinig ongelukken en goede skileraren
Ruim voor Franse begrippen. Leuk met zwembad.
Ruim voor Franse begrippen. Leuk met zwembad.
Het was een heel "handige"en goedkope vakantie. Het appartementencomplex lag aan de voet van de pistes. De skiverhuur en supermarktje onderaan in het gebouw. De skilift op nog geen 100 m stappen. We kregen een ruim en mooi en net appartement. Zeer uitgestrekt skigebied alleen niet meer zoveel sneeuw.
Het was een heel "handige"en goedkope vakantie. Het appartementencomplex lag aan de voet van de pistes. De skiverhuur en supermarktje onderaan in het gebouw. De skilift op nog geen 100 m stappen. We kregen een ruim en mooi en net appartement. Zeer uitgestrekt skigebied alleen niet meer zoveel sneeuw.
Prima apartement voor een week skieen. Niet heel groot maar prima te doen.Heerlijke week skieen zonder veel poespas en redelijke prijs.
Ook typisch voor Frankrijk, als je met 6 personen bent neem je best een appartement voor 8, wat we ook gedaan hebben (want de twee laatste plaatsen zijn steeds op de sofa in de living). Voor 6 was het appartement (geschikt voor 8 pers) comfortabel.
We zaten aan de achterkant en keken uit op de parkeerplaats en de bergen erachter. Heerlijk rustig! Geen last van buren gehad, dus prima geslapen! Appt. is klein, maar goed te doen voor een weekje! En de vaat, die ging lekker in de vaatwasser, gemak dient de mens! Bedden hard, maar goed op te slapen! Zwembad klein en wat aan de koude kant.Goede bestemming voor weekje niet al te dure wintersport!Je kunt heerlijk naar een ander dorp skieen, hier wat eten en drinken en op je gemak weer terug gaan. Lekker relaxed!
We zaten aan de achterkant en keken uit op de parkeerplaats en de bergen erachter. Heerlijk rustig! Geen last van buren gehad, dus prima geslapen! Appt. is klein, maar goed te doen voor een weekje! En de vaat, die ging lekker in de vaatwasser, gemak dient de mens! Bedden hard, maar goed op te slapen! Zwembad klein en wat aan de koude kant.Goede bestemming voor weekje niet al te dure wintersport!Je kunt heerlijk naar een ander dorp skieen, hier wat eten en drinken en op je gemak weer terug gaan. Lekker relaxed!
Ook typisch voor Frankrijk, als je met 6 personen bent neem je best een appartement voor 8, wat we ook gedaan hebben (want de twee laatste plaatsen zijn steeds op de sofa in de living). Voor 6 was het appartement (geschikt voor 8 pers) comfortabel.
Prima apartement voor een week skieen. Niet heel groot maar prima te doen.Heerlijke week skieen zonder veel poespas en redelijke prijs.
Goed skigebied voor nog niet zo gevorderde skiers. Dorp is wel een beetje oostblok achtig. Zorgen dat de verbindingen tusssen de dorpen ook stoeltjesliften worden.
Goed skigebied voor nog niet zo gevorderde skiers. Dorp is wel een beetje oostblok achtig. Zorgen dat de verbindingen tusssen de dorpen ook stoeltjesliften worden.