Beoordelingen
Gasten vertellen
Wij hadden een 12 persoons appartement met 7 personen. Het appartement was daardoor heerlijk ruim. Luxe is dat elke slaapkamer (4) een eigen badkamer en toilet heeft. Daarnaast nog een losse douche en toilet. Inrichting van de keuken was compleet met ruim voldoende serviesgoed. Het appartement is wat gedateerd maar gezien de verhouding prijs/kwaliteit helemaal prima. Ligging t.o.v. de piste ook goed.Wij waren met een groep van 7 personen (gezin met 4 volwassen kinderen en kleinkind) en hebben een heerlijke vakantie gehad. Het skigebied leent zich prima voor het soort vakantie wat wij met ons gezin voor ogen hadden. Supermarkt en skiverhuur waren dichtbij.
Wij hadden een 12 persoons appartement met 7 personen. Het appartement was daardoor heerlijk ruim. Luxe is dat elke slaapkamer (4) een eigen badkamer en toilet heeft. Daarnaast nog een losse douche en toilet. Inrichting van de keuken was compleet met ruim voldoende serviesgoed. Het appartement is wat gedateerd maar gezien de verhouding prijs/kwaliteit helemaal prima. Ligging t.o.v. de piste ook goed.Wij waren met een groep van 7 personen (gezin met 4 volwassen kinderen en kleinkind) en hebben een heerlijke vakantie gehad. Het skigebied leent zich prima voor het soort vakantie wat wij met ons gezin voor ogen hadden. Supermarkt en skiverhuur waren dichtbij.
Ruimte is prima. Woonkamer niet heel aantrekkelijk maar prima voor een week.
Ruimte is prima. Woonkamer niet heel aantrekkelijk maar prima voor een week.
Verrassend. Groter appartement geboekt. Keurig netjes, schoon, lekkere bedden. Alles in de keuken aanwezig. Leuk ontvangen bij de receptie. Hier komen we zeker terug.Opmerkingen:Ga zo door!
Verrassend. Groter appartement geboekt. Keurig netjes, schoon, lekkere bedden. Alles in de keuken aanwezig. Leuk ontvangen bij de receptie. Hier komen we zeker terug.Opmerkingen:Ga zo door!
Prachtig ruim. Proper. Vriendelijk personeel.Zalig skiën in een familiale sfeer vanuit een mooi, gezellig en ruim appartement.
Prachtig ruim. Proper. Vriendelijk personeel.Zalig skiën in een familiale sfeer vanuit een mooi, gezellig en ruim appartement.
Prima. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer dat erg fijn is. Meubilair is erg basic maar niet oncomfortabel. Het is ook geen dure accommodatie voor wat je krijgt.
Prima. Iedere slaapkamer heeft zijn eigen badkamer dat erg fijn is. Meubilair is erg basic maar niet oncomfortabel. Het is ook geen dure accommodatie voor wat je krijgt.
Wij waren met z'n drieën in een zespersoons appartement. Dat was voor ons gevoel niet al te ruim. Als je met zes personen bent is dat echt krap. Dus ga voor een groter appartement dan het gezelschap waar je mee komt. De eindschoonmaak moet je zelf doen of laten doen (kost &euro 49). Daarbuiten hebben we heerlijk genoten van de accomodatie.Mooi natuurlijk gebied wat nog niet overspoeld wordt door toeristen, ook niet in de schoolvakanties. Voor beginners ideaal. Maar ook voor gezinnen (met kleine kinderen) is dit gebied een aanrader.
Wij waren met z'n drieën in een zespersoons appartement. Dat was voor ons gevoel niet al te ruim. Als je met zes personen bent is dat echt krap. Dus ga voor een groter appartement dan het gezelschap waar je mee komt. De eindschoonmaak moet je zelf doen of laten doen (kost &euro 49). Daarbuiten hebben we heerlijk genoten van de accomodatie.Mooi natuurlijk gebied wat nog niet overspoeld wordt door toeristen, ook niet in de schoolvakanties. Voor beginners ideaal. Maar ook voor gezinnen (met kleine kinderen) is dit gebied een aanrader.
Mooi ruim, keukenmateriaal is prima. Heb bij andere appartementen mindere toestanden meegemaakt. Top!Prima. Alles goed geregeld. Duidelijke communicatie van organisatie met bovenop nog wat tips. Aangenaam skigebied, mooi ingerichte appartementen.
Mooi ruim, keukenmateriaal is prima. Heb bij andere appartementen mindere toestanden meegemaakt. Top!Prima. Alles goed geregeld. Duidelijke communicatie van organisatie met bovenop nog wat tips. Aangenaam skigebied, mooi ingerichte appartementen.
Lag mooi aan de piste. Schoon, bedden waren reeds opgemaakt. TV en Wifi inbegrepen.
Lag mooi aan de piste. Schoon, bedden waren reeds opgemaakt. TV en Wifi inbegrepen.
Ons appartement was een toppertje.
Ons appartement was een toppertje.
tip-top in orde, proper en relatief ruim appartement met alle benodigdheden wel even wandelennaar de piste.
tip-top in orde, proper en relatief ruim appartement met alle benodigdheden wel even wandelennaar de piste.
Mooi gelegen bij lift en piste. Voor Franse begrippen ruim en erg fijn met elke slaapkamer een eigen badkamer. Aantal kamers wel met smal 2 persoons bed, prima voor stel, maar niet geschikt voor twee losse volwassen
Mooi gelegen bij lift en piste. Voor Franse begrippen ruim en erg fijn met elke slaapkamer een eigen badkamer. Aantal kamers wel met smal 2 persoons bed, prima voor stel, maar niet geschikt voor twee losse volwassen
Zeer praktisch allemaal. Ligging is perfect. En ook een goede berging voor de ski's en schoenen. Bij de receptie zijn ze zeer behulpzaam. Appartement voor 4 Personen is wel aan de krappe kant. Wij waren met z'n tweeën en hadden zelf al het gevoeld dat het klein was. Douchen in ene ligbad zonder gordijn/douchewand is niet echt fijn. Maar voor de rest een prima appartement.Volgende keer willen we weer via Sportiek op Wintersport. We zijn benieuwd of jullie het aanbod nog verder gaan uitbreiden naar andere skigebieden.
Zeer praktisch allemaal. Ligging is perfect. En ook een goede berging voor de ski's en schoenen. Bij de receptie zijn ze zeer behulpzaam. Appartement voor 4 Personen is wel aan de krappe kant. Wij waren met z'n tweeën en hadden zelf al het gevoeld dat het klein was. Douchen in ene ligbad zonder gordijn/douchewand is niet echt fijn. Maar voor de rest een prima appartement.Volgende keer willen we weer via Sportiek op Wintersport. We zijn benieuwd of jullie het aanbod nog verder gaan uitbreiden naar andere skigebieden.
Goed geholpen door toedoen van de mensen aan de receptie voor benodigheden,. Top appartement.Dank je!!
Goed geholpen door toedoen van de mensen aan de receptie voor benodigheden,. Top appartement.Dank je!!
Prima appartement en goed schoon toen we aankwamen. Goede service en top piste.
Prima appartement en goed schoon toen we aankwamen. Goede service en top piste.
Leuk skigebied, appartement was prima, konden 's middags om 15.00 uur gelijk inchecken en dat was heel prettig. Het appartement was schoon toen we aankwamen. Overal dichtbij.
Leuk skigebied, appartement was prima, konden 's middags om 15.00 uur gelijk inchecken en dat was heel prettig. Het appartement was schoon toen we aankwamen. Overal dichtbij.
Mooie skiplek, prijsvriendelijker dan bekende ski oorden. Appartement wat kaal ingericht, iets meer decoratie met bijvoorbeeld paar schilderijen of foto's aan muur doet veel. Neem als voorbeeld inrichting Arc 1950. Appartement was wel goed schoongemaakt toen we aankwamen, wat erg fijn was. kortom een erg fijne skivakantie gehad.
Mooie skiplek, prijsvriendelijker dan bekende ski oorden. Appartement wat kaal ingericht, iets meer decoratie met bijvoorbeeld paar schilderijen of foto's aan muur doet veel. Neem als voorbeeld inrichting Arc 1950. Appartement was wel goed schoongemaakt toen we aankwamen, wat erg fijn was. kortom een erg fijne skivakantie gehad.